Daniel Maes, derde jaar student medische beeldvorming aan de HUB-Ehsal in Brussels Belgie. Drie maand en half stage in Mulago Hospital in Kampala, Uganda. (29 december 2009 tot 15 april 2010)

woensdag 23 december 2009

d-6

de sneeuw smelt
spijtig genoeg
voor de verandering smijt ik er nog wat fotos op van de vorige dagen.



er wordt ijverig in mijn mooie blauwe boekje genoteerd door A. en K. en M.(associal)





Maar jaaaah de "en face" is de naam van een bar, zelfs een gezellige bar, en mij maar niet willen geloven he.



Ook nog eens een snookje gaan placeren, kwestie van de dingen die ik ga missen toch nog nekeer te doen.



en deze kon natuurlijk niet ontbreken
mijn metrotje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

daniel maes

Mijn foto
brussel - kampala, Belgium

Archief

  • 1 (1)
  • 5 (1)
  • 4 (2)
  • 3 (1)
  • 2 (4)
  • 1 (9)
  • 12 (6)