Daniel Maes, derde jaar student medische beeldvorming aan de HUB-Ehsal in Brussels Belgie. Drie maand en half stage in Mulago Hospital in Kampala, Uganda. (29 december 2009 tot 15 april 2010)

maandag 21 december 2009

d-8







alles vlot goed
batterij besteld
stekker addapter geregeld (Mr. stekkerwinkel had nog nooit een israelische stekker gezien)
externe harde schijf in orde
...

het belangrijkste staat al op de harde schijf: mijn muziek.

verder nog wat administratie ingescand
van de bank te horen gekregen dat ik een kredietkaart op mijn buik mag schrijven.

en vanavond gaan eten en drinken met de mensen die nog eventjes wilden afscheid nemen, of van wie ik nog wilde afscheid nemen.
met als allermooiste verassing het postkaartje van I., A. en E. (merci les fifilles)
en mooiste idee, het "notes" boekje uit de Hema van M.H. en F. (waarin ik uren leesplezier ga beleven, zeker op het vliegtuig)

voor al diegene die er niet bij waren,
nog steeds welkom.

1 opmerking:

  1. Ooh dis, c'est super touchant.
    Et évidemment de rien pour la carte, ce fut un plaisir!
    Et je ne veux pas m'approprier toute la gloire, donc je peux même te dire que ce fut une idée de notre chère Emilie.
    A.

    BeantwoordenVerwijderen

daniel maes

Mijn foto
brussel - kampala, Belgium

Archief

  • 1 (1)
  • 5 (1)
  • 4 (2)
  • 3 (1)
  • 2 (4)
  • 1 (9)
  • 12 (6)