Daniel Maes, derde jaar student medische beeldvorming aan de HUB-Ehsal in Brussels Belgie. Drie maand en half stage in Mulago Hospital in Kampala, Uganda. (29 december 2009 tot 15 april 2010)

dinsdag 19 januari 2010

Einde van deze blog

Goedemorgend,
dit is nutteloos
ik beleef geen plezier aan het maken van deze blog
mijn fotos staan op FB dat is makelijker en sneller
ik zal me op deze blog enkel nog beperken tot het minimale waar deze oorsronkelijk voor diende:
met name de school laten weten dat ik alive and kicking ben

IK BEN ALIVE AND KiCKING

en jah ik neem mijn Lariam

Ik begin te wennen aan de situatie in het ziekenhuis
vorig weekend Murchinson Falls gedaan
volgend weekend plan ik rustig in Kampala te blijven
veel werk voor ziekenhuis en school
en veel te veel connecties aan het uitbouwen(huis-hospitaal-reizen.... gerelateerd)

ik maak het goed
natuur is prachtig
de stereen ook

PS: het blauwe boekje wordt ijverig volgeschreven en zal de lezers zeker bevallen

9 opmerkingen:

  1. Hoi Daniel!

    Kheb het gisteren al gezegd, ik vind het enorm spijtig dat je deze blog niet langer zal gebruiken! Ik kwam elke dag eens piepen of er iets nieuws bijgekomen was...
    Kga het echt missen hoor! Beetje kunnen meeleven en meereizen dankzij die verhalen...
    Ik wil me graag op de wachtlijst plaatsen om je blauwe boekje te lezen!
    Zet af en toe toch een verhaaltje online please! Waarmee moet ik me anders bezighouden?

    Groetjes!
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het ook enorm spijtig, ik kwam ook regelmatig een kijkje nemen, maar ik snap het wel ... als je zo bezig bent, dan heb je er vaak geen nood aan om alles neer te schrijven ... ma zie gewoon da je op de één of andere manier alles opschrijft (op pc of in een boekje maakt ni uit) da je nog weet wat je op welke dag gedaan hebt enzo ;)

    ale have fun nog ginder!

    greetzz santa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer: ik vond het heel leuk de RSS feed te volgen. -hlr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZIE JE WEL DAT ER MENSEN JE BLOG LEZEN!!!
    Kom, kom! Blijven aanvullen die handel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, ça c'est super dommage! :-(
    Nous qui voulions te poster des photos de tes supers amis de CC...
    Ce sera par Facebook alors! :-)
    Essaie d'envoyer des mails de temps en temps, histoire qu'on puisse encore suivre tes péripéties et tout ça.
    Au fait, un GRAND MERCI pour ta carte!!! Je ne suis pas sûre de comment je dois prendre la ressemblance avec le gorille affamé, mais ça m'a fait super plaisir quand même!!
    A.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor Els: JA, IK LEES DE BLOG DUS OOK !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. .
    Zelfs IK lees af en toe die blog, of kijk minstens naar de beellekes.

    En mijn kommentaren zijn niet van de poes (want de poes hier thuis, die kan niet schrijven, al wandelt ze nu en dan wel eens over mijn toestenbord).
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Boe Danny :p, versta dat je veel werk hebt, maar 1 keer per week klein verslagje typen is volgens mij toch haalbaar. Grtz

    BeantwoordenVerwijderen

daniel maes

Mijn foto
brussel - kampala, Belgium

Archief

  • 1 (1)
  • 5 (1)
  • 4 (2)
  • 3 (1)
  • 2 (4)
  • 1 (9)
  • 12 (6)