Daniel Maes, derde jaar student medische beeldvorming aan de HUB-Ehsal in Brussels Belgie. Drie maand en half stage in Mulago Hospital in Kampala, Uganda. (29 december 2009 tot 15 april 2010)

zondag 17 januari 2010

Eerste lading Fotos







Na veel geazaag van velerlei wezens.... de eerste fotos
week 1:
een vlinder in de tuin, Zoveel insecten en vogels,....
het witte gebouw met de toren is Main Building van de universiteit, en dat is mijn buur. dat staat boven op een berg dus dat is makelijk te orienteren....
het andere gebouw (in kikkerperspectief) is mijn huis
bord met eten in en lokaal restaurantje ZAAALIG (ik dnek dat het Pilau rijst was en beef )
Zoals het mij betaamt, lokaal festivalsfeertje opgesnoven

1 opmerking:

daniel maes

Mijn foto
brussel - kampala, Belgium

Archief

  • 1 (1)
  • 5 (1)
  • 4 (2)
  • 3 (1)
  • 2 (4)
  • 1 (9)
  • 12 (6)